سرمربی ذوب‌آهن اصفهان: بازی سختی در پیش‌رو داریم


سرمربی ذوب‌آهن اصفهان: بازی سختی در پیش‌رو داریم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی سخت و دشواری را مقابل تیم خوب پیکان تهران در پیش‌رو داریم.

به گزارش ایرنا رحمان رضایی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران افزود: پیکان تیم جنگنده با بازیکنان دونده است که در ضدِحملات خطرناک ظاهر می‌شود.

وی با بیان‌اینکه پیکان تهران تیم فوتبال قابل احترامی است، افزود: باید در یک بازی منطقی و حساب شده به مصاف این تیم برویم و پیروز میدان شویم.

رضایی در باره محرومیت وحید محمدزاده بازیکن این تیم که هفته گذشته در دیدار با ماشین‌سازی تبریز در دقیقه یک بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد، گفت: در این زمینه مکاتبات فدراسیون و سازمان لیگ با باشگاه در جریان است که امیدوارم بخشیده شود ولی تا این لحظه اطلاعاتی دریافت نکرده‌ایم و روی بازی فردا تمرکز داریم.

وی گفت: سعی کردیم که بحث‌های حاشیه‌ای و مسائل داوری را فراموش کنیم و از لحاظ روحی و روانی، تمرکز خود را روی بازی فردا بگذاریم که در این زمینه با بازیکنان تیم به اندازه کافی صحبت شده تا وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان، کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر را خوب عنوان کرد و افزود: در هر ورزشگاهی چمن خوب در کیفیت بازی بخصوص تاکتیکی و سرعتی موثر است و فولادشهر نیز از این قاعده مستثنا نیست.

وی همچنین با اشاره به حضور ابراهیم تقی‌پور از بازیکنان سابق تیم ذوب‌آهن و ملی در کادر فنی این تیم گفت: تقی‌پور نیاز تیم ما بود و می‌تواند در کارهای فنی و تمرین برای ما کارگشاه باشد.

رضایی ابراز امیداوری کرد که تیم ذوب‌آهن در همه خطوط بتواند موفق ظاهر شود و نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه فردا پنجشنبه ششم آذر با قضاوت سیدرضا مهدوی با کمک‌های امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی، میثم حیدری و نظارت علیرضا یزدانی در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟