آتش سوزی منزل قدیمی در نظام آباد تهران


آتش سوزی منزل قدیمی در نظام آباد تهران

تهران_ ایرنا_ منزل دو طبقه قدیمی در محله نظام آباد تهران که به انبار ضایعاتی البسه تبدیل شده بود در آتش سوخت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدملت ایمنی شهرداری تهران شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عصر امروز این حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه یک خودرو حامل تجهیزات اکسیژن به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در یک منزل دو طبقه مسکونی به وسعت ۸۰ متر حجم زیادی از ضایعات خصوصا البسه های قدیمی وجود دارد.

وی ادامه داد : مشاهده شد در قسمت راه پله و حیاط که با ورقه‌های شیروانی و ایرانیت پوشیده شده بود، در طبقه دوم و بالکن ساختمان حجم زیادی از لباس های قدیمی وجود دارد.

ملکی با بیان اینکه گفته شد این خانه تولیدی بوده است، اظهارداشت: طبقه دوم این منزل کاملا شعله ور بود و دود بسیار غلیظی از تمام در و پنجره ها به بیرون می زد.

وی با بیان اینکه به هنگام این حادثه فردی در خانه نبوده افزود: آتش درحال سرایت به خانه های کناری بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و این حریق نسبتا گسترده را پس از دقایقی مهار کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد کهاز انبار کردن مواد ضایعاتی در منازل خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...