درخشش فوق العاده ستاره پرسپولیسی در لیگ بیستم


درخشش فوق العاده ستاره پرسپولیسی در لیگ بیستم

گادوین منشا بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در هفته سوم لیگ برتر چهارمین گل خودش در این فصل را به ثمر رساند تا در پایان بازی های روز اول هفته بهترین گلزن لیگ باشد . نوشته درخشش فوق العاده ستاره پرسپولیسی در لیگ بیستم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخشش فوق العاده ستاره پرسپولیسی در لیگ بیستم

گادوین منشا بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال ، مدعی اصلی آقای گلی در فصل جدید لیگ
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵
درخشش فوق العاده ستاره پرسپولیسی در لیگ بیستم

گادوین منشا بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در هفته سوم لیگ برتر چهارمین گل خودش در این فصل را به ثمر رساند تا در پایان بازی های روز اول هفته بهترین گلزن لیگ باشد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پنجمین دقیقه دیدار حساس دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان، با خطا روی میلاد زکی‌پور داور پنالتی به سود شاگردان قلعه‌نویی اعلام کرد؛ گادوین منشا مهاجم سه گله گل‌گهری‌ها پشت توپ ایستاد اما ضربه او توسط فروزان مهار شد.

کمک داور اول بازی به علت جلو آمدن فروزان، اعلام کرد که باید پنالتی مجددا تکرار شود که این تصمیم با اعتراض تند کادرفنی فولاد مواجه شد اما در نهایت دستور داور بازی مبنی بر تکرار پنالتی بود.

گادوین منشا این‌بار هم پشت توپ ایستاد و توانست توپ را برخلاف جهت فروزان به تور دروازه بچسباند تا چهارمین گل خود را در فصل جدید به ثمر برساند و شاگردان قلعه‌نویی خیلی زود در راه کسب سومین پیروزی خود در فصل جدید قرار گرفتند.

منشا در فصل جدید لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای همراه با تیم گل گهر داشته است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی