خبر خوش برای هواداران استقلال پس از دیدار با ماشین سازی


خبر خوش برای هواداران استقلال پس از دیدار با ماشین سازی

حضور همزمان نادری و میلیچ در سمت چپ زمین، و استفاده از غفوری و موسوی در جناح چپ نوید یک استقلال درخشان را می دهد. نوشته خبر خوش برای هواداران استقلال پس از دیدار با ماشین سازی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر خوش برای هواداران استقلال پس از دیدار با ماشین سازی

آنالیز فنی بازی استقلال - ماشین سازی ؛ جناحین درخشان استقلال
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۰
خبر خوش برای هواداران استقلال پس از دیدار با ماشین سازی

حضور همزمان نادری و میلیچ در سمت چپ زمین، و استفاده از غفوری و موسوی در جناح چپ نوید یک استقلال درخشان را می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترکیب اولیه استقلال در دیدار امروز برابر ماشین سازی و استفاده همزمان از نادری، غفوری، میلیچ و موسوی از همان ابتدا نوید آن را می‌داد که آبی‌پوشان تمرکز حملات خود را بر نفوذ و ارسال از جناحین قرار دهند.

حرکات و نفوذهای نادری و پاس‌های کلیدی میلیچ باعث شده بود تا جناح چپ آبی پوشان از سمت راست با حضور موسوی و غفوری خلاق‌تر باشد امّا اغلب سانترهای بازیکنان استقلال با عدم موقعیت شناسی مهاجمان عقیم ماند.

در سمت مقابل بیاتلو و شاگردانش با شناسایی نقاط قوت استقلال تمرکز دفاعی خود را بر فشار روی بازیکنان کناری آبی‌پوشان قرار دادند و همچنین با کم کردن فاصله خطوط و جمع بازی کردن مدافعین و هافبک‌ها اندک حرکات در عمق آبی پوشان را با شکست مواجه کردند.

به نظر می‌رسد در دیدارهای آینده و با هماهنگ‌تر شدن بازیکنان استقلال و همچنین جابجایی مهدی‌پور با رضاوند،این سبک بازی آبی ها با قدرت بیش‌تری اجرا شود.

در نیمه دوم استقلال به مراتب احتیاط را کنار گذاشت و در ادامه ضربه کاشته زیبای میلیچ باعث شد تا آبی‌پوشان با پیروزی در داین دیدار با فراغ بال به استقبال دیدارهای آینده برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !