248 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان سمنان شناسایی شد


248 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان سمنان شناسایی شد

سمنان- ایرنا- 248 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از 24 ساعت گذشته تا ظهر چهارشنبه شناسایی شد و مجموع آمار مبتلایان به کووید 19 در استان از ابتدا تا به امروز به 17 هزار و 588 نفر رسید.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ویروس کرونا در ۲۴ ساعت اخیر، مرگ هفت نفر را در استان سمنان رقم زد.
بنا بر این گزارش، ۳۹۶ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.

به این ترتیب، تعداد کل بیماران کووید ۱۹ که با بهبود کامل از مراکز درمانی استان سمنان مرخص شدند پنج هزار و ۸۴۷ نفر بود و تعداد کل فوت‌شدگان به ۷۲۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گفت: با فوت ۴۶۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۶ هزار و ۲۰۷ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

سیما سادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (پنجم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۳۷۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹۴ هزار و ۳۸۵ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش