تیم‌های فوتبال اراک و رفسنجان به نتیجه مساوی دست یافتند


تیم‌های فوتبال  اراک و رفسنجان به نتیجه مساوی دست یافتند

اراک - ایرنا - تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان عصر چهارشنبه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به نتیجه مساوی رضایت دادند.

این دیدار در استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و هر ۲ تیم پس از ۲ نیمه نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و نتیجه بازی صفر بر صفر به پایان رسید و امتیاز این بازی بین ۲ تیم تقسیم شد.

هر ۲ تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که تا قبل از این دیدار، بازی‌های خود را مقابل حریفان از دست داده بودند با این تساوی، نخستین امتیاز خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آوردند.

نیمه اول بازی به شکل پایاپای در جریان بود و داور وسط ۲ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و پس از اتمام این وقت، سوت پایان این نیمه با نتیجه صفر بر صفر زده شد.

بازیکنان ۲ تیم در نیمه دوم فشار بیشتری برای بازکردن دروازه‌های حریف داشتند اما این نیمه نیز پس از پنج دقیقه وقت اضافی ثمری در پی نداشت.

«یاسر همرنگ»، «فرزاد بهرامی»، «حمیدرضا کنعانی» و «سعید لهراسبی» قضاوت دیدار آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور برعهده داشتند و «حاتم بک پور» به عنوان ناظر این بازی را دنبال کرد.

تیم آلومینیوم اراک در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف فولاد خوزستان می‌رود و میهمان این تیم است و تیم مس رفسنجان نیز میزبان تراکتورسازی تبریز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق