کسب یک امتیاز درخانه حریف برای تیم فوتبال رفسنجان رشد محسوب می‌شود


کسب یک امتیاز درخانه حریف برای تیم فوتبال رفسنجان رشد محسوب می‌شود

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دیدار با تیم آلومینیوم اراک پس از 2 بازی سنگین مقابل استقلال و گل گهر یک رشد برای مس رفسنجان بود که توانست در خانه حریف یک امتیاز کسب کند.

«محمد ربیعی» عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از این دیدار افزود: انتظار ما از دیدار با آلومینیوم اراک کسب امتیاز کامل بود زیرا مس رفسنجان برتر بود و موقعیت‌های بیشتری نسبت به آلومینیوم ایجاد کرد و می‌توانست در ضربات، موقعیت‌ها و پاس‌های آخر بهتر عمل کند که البته به نتیجه برد ختم نشد و دو تیم مساوی شدند.

وی ادامه داد: کیفیت زمین هم در این بازی تاثیرگذار بود و به دلیل بارندگی‌های صورت گرفته، لایه زیرین چمن گِل بود و تا ۱۵ دقیقه اول بازی فشار زیادی به تک تک بازیکنان هر ۲ تیم وارد شد.

ربیعی اظهار داشت: آلومینیوم اراک در این بازی از روش پنج، چهار و یک استفاده کرد و لایه‌های دفاعی خوبی را ایجاد کرد، اما مس رفسنجان تمام مسیرهای تهاجی آلومینیوم را در اختیار داشت.

سرمربی تیم مس رفسنجان افزود: چند اتفاق نیز در این هفته برای مس رفسنجان رخ داد، در ابتدای بازی «قایم اسلامی خوار » را در گرم کردن از دست دادیم و ۲ بازیکن دیگر هم به دلیل کرونا و مصدومیت حضور نداشتند.

ربیعی عنوان کرد: مردم اراک خون گرم و دوست داشتنی هستند و مانند مردم رفسنجان و برای فوتبال اراک و شهر اراک در لیگ برتر خوشحالم و امیدوارم هر ۲ تیم نمایندگان شایسته‌ای در لیگ برتر باشند.

وی بیان کرد: بازی خوبی برگزار شد که جای خسته نباشید به مجموعه باشگاه ورزشی آلومینیوم اراک و شخص آقای خطیبی سرمربی این تیم دارد.

تیم مس رفسنجان عصر چهارشنبه در دیدار مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور به نتیجه تساوی صفر بر صفر رسید.

«رسول خطیبی» سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از این دیدار حضور پیدا نکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟