همراهی مردم برای خروج سلسله از وضعیت قرمز


همراهی مردم برای خروج سلسله از وضعیت قرمز

سرپرست فرمانداری سلسله می‌گوید: بسیاری از کسبه، بازاریان و شهروندان در بحث محدودیت‌ها همراهی خوبی داشته‌اند.

افشین ترکارانی چهارم آذرماه، با اظهار رضایت از همراهی مردم با محدودیت‌های کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: سلسله به همراه خرم‌آباد و بروجرد سه شهرستان با وضعیت قرمز در لرستان هستند که برای خروج از این وضعیت به همراهی مردم نیاز داریم.

وی ادامه داد: بسیاری از کسبه، بازاریان و شهروندان نیز در بحث محدودیت‌ها همراهی خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

ترکارانی با بیان اینکه برخی از کسبه نیز همچنان بدون توجه به محدودیت‌ها خواهان فعالیت هستند، تصریح کرد: در این راستا بیش از ۴۰ واحد صنفی به سبب تخطی از ساعت کاری و محدودیت‌ها پلمب شده‌اند.

سرپرست فرمانداری سلسله تأکید کرد: شرایط این شهرستان ایجاب می‌کند که محدودیت‌ها به‌طور کامل اجرا شود تا از وضعیت قرمز شویم.

وی اضافه کرد: در این راستا گشت‌های بازرسی به طور کامل در سطح شهرستان فعال هستند و با متخلفان بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد می‌شود.

ترکارانی با تاکید بر ممانعت از ورود خودروها با پلاک غیربومی و حضور گشت‌ها در ورودی‌های این شهرستان، افزود: در راستای اجرای مصوبه ممنوعیت رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد هم همکاری مردم خوب بوده و هم پلیس راهور فعالیت‌های خوبی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق