جدایی معین کوثر از برج‌های دوقلو


جدایی معین کوثر از برج‌های دوقلو

پروژه برج‌های دوقلوی کیو خرم آباد سال 93 کلنگ‌زنی شد و به گفته مسئولان قرار بود 36 ماهه به بهره‌برداری برسد.

بر تکمیل این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی دائم تاکید می‌شد و بر این اساس تابلوی روزشمار نیز در محل احداث نصب شده بود که بعد از مدتی خاموش و زمان‌بندی حذف شد.

در قرارداد پروژه برج‌های دوقلو که مرتفع‌ترین سازه خرم‌آباد محسوب می‌شود، سهم شهرداری ۲۵ و سرمایه‌گذار ۷۵ درصد اعلام شده و سرمایه‌گذار آن گروه عمران و ساختمان معین کوثر است.

این پروژه در چند ماه اول شروع فعالیت روند خوبی داشت اما پس از آن دیگر خبری از فعالیت آنچنانی نبود و صدای برخی از کاسبان شهر خرم‌آباد که با پروژه در بحث مواد غذایی(برای کارگران) و مصالح ساختمانی همکاری می‌کردند بلند شد.

مسئولان نیز در بحث قرارداد سخنانی را رسانه‌ای می‌کردند اما هیچ اتفاق خاصی در قرارداد پروژه رخ نداد و همچنان شرایط همانی است که از اول بود و اعتراض‌ها راه به جایی نبرده است.

رستم کوشکی، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: چندین کارشناس انتخاب شده‌اند که هزینه‌های شرکت معین کوثر در این پروژه مشخص شود تا شهرداری خرم‌آباد آن را بازپرداخت کند.

وی در پاسخ به پرسشی که شرکت معین کوثر خلع ید شده؟ گفت: بله و به دنبال این هستیم که یا به سرمایه‌گذار جدید واگذار شود یا شهرداری راه دیگری را برای تکمیل پروژه انتخاب کند.

کوشکی تاکید کرد: این پروژه که در دوره چهارم شورای شهر خرم‌آباد مصوب شد ظرفیت خیلی خوبی بود اما متاسفانه سرمایه‌گذار از این ظرفیت استفاده نکرد و حالا با چندین برابر قیمت آن زمان باید تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تاکید کرد: با تمام وجود پیگیر هستیم که این پروژه در آینده نزدیک تعیین تکلیف شود چراکه به اندازه کافی زمان از دست رفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟