نام‌نویسی دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شد


نام‌نویسی دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شد

زاهدان- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور سیستان‌وبلوچستان گفت: نام‌نویسی بیست و یکمین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه آغاز و تا 12 آذر ماه جاری ادامه دارد.

دکتر عباس اویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور میتوانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وی زمان برگزاری آزمون این دوره را ۱۷ بهمن اعلام کرد و افزود: با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند که در این صورت اطلاع‌رسانی لازم به داوطلبان انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور سیستان‌وبلوچستان گفت:داوطلبان پذیرفته شده در دوره‌های فراگیر از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانش‌پذیری آنان که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می‌گیرد به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

وی اظهارداشت: این دانشجویان از تمامی تسهیلات و مزایای دانشگاه پیام نور سیستان‌وبلوچستان همچون سایر دانشجویان برخوردار خواهند شد.

دکتر اویسی تصریح کرد: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

وی به رشته‌های فعال مقطع کارشناسی ارشد در سیستان‌وبلوچستان اشاره کرد و افزود: هم‌اینک ۲ رشته تاریخ، اقتصاد اسلامی در مقطع ارشد در استان فعال است و در صورتیکه دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در هر نقطه‌ای از کشور قبول شود از شرایط مطلوبی از جمله انتخاب محل آزمون در شهر محل مورد نظر خود برخوردار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا