معلم قزوینی در روزهای کرونایی درس ایثار می‌دهد


معلم قزوینی در روزهای کرونایی درس ایثار می‌دهد

قزوین - ایرنا- مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سیف الله آجورلو معلم متعهد آموزشگاه دارالتوحید روستای گل زمین در 150 کیلومتری قزوین است که با وجود 33 سال سابقه کاری هنوز شوق معلمی او را هر روز راهی کلاس درس می‌کند.

به گزارش ایرنا، روح الله مومنی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: این معلم فداکار در تمام ۳۳ سال سابقه خود به‌صورت ۲ شیفت در مدرسه حضور یافته و ۲۹ سال را هم در نوبت دوم رایگان تدریس کرده است.

وی گفت: آجورلو، هدف خود از این اقدام خداپسندانه و جهادی را خدمت به دانش آموزان روستا می‌داند که از امکانات زیادی محروم هستند.

مومنی افزود: حالا که کلاس‌های درس به دلیل شیوع کرونا به‌صورت مجازی اداره می‌شود و دانش آموزان این روستا به دلیل نداشتن اینترنت باید از تحصیل جا بمانند، این معلم فداکار تصمیم گرفته کلاس‌های خود را در نوبت‌های بعدازظهر هم برگزار کند که البته بابت آن، هیچ مزد و حقوقی دریافت نمی‌کند.

وی اضافه کرد:معلمانی از این نوع در سطح کشور و استان قزوین بسیار زیاد هستند و باید تلاش کنیم با معرفی آنها به جامعه برای الگوسازی میان جوانان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی قدم برداریم.

تاکنون چندین معلم استان با وجود بستری شدن در بیمارستان به علت کرونا یا بیماری‌های دیگر دست از تدریس برنداشته و تخت بستری خود را به محل آموزش دانش آموزان تبدیل کرده اند.

استان قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۱۴ منطقه آموزشی است.

روستای گل زمین در فاصله ۱۵۰ کیلومتری قزوین واقع شده است و ۴۰۰ نفر جمعیت و ۱۷ دانش‌آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)