سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مقابل پرسپولیس انگیره بالایی داریم


سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مقابل پرسپولیس انگیره بالایی داریم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس بهترین تیم ایران و جزو برترین‌های آسیا است به همین دلیل بازیکنانمان در بازی مقابل این تیم از انگیزه بالایی برخوردارند.

به گزارش ایرنا سیدمجتبی حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم پرسپولیس، در مسجدسلیمان بیان کرد: به خوبی می‌دانیم که با یک تیم قدرتمند و منسجم بازی داریم؛ آنها از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برند اما با این وجود تلاش کرده و دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

وی با بیان اینکه بیشتر بازیکنان تیم پرسپولیس ملی پوش هستند ‌گفت: ۲ بازی گذشته این تیم را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوتشان را به خوبی می‌دانیم. اگر قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم می‌توانیم نتیجه ایده آلی کسب کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان افزود: فردا یکی از بازی‌های دشوار خود را در پیش داریم و امیدوارم بازیکنان ما کیفیت بازی خود را نشان دهند و مقابل پرسپولیس به خوبی بازی کنند.

وی بیان کرد: در ۲ بازی گذشته در لیگ برتر، عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم ۲ امتیاز مهم کسب کنیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم از بازی‌های خانگی حداکثر امتیاز را کسب، و جایگاه بهتری از جدول را اختیار کنیم.

حسینی، در مورد مصدومان تیمش نیز گفت: سیروان قربانی تنها بازیکن مصدوم تیم ما است و خوشبختانه بازیکن محروم نداریم.

با حکم فدراسیون محرومیت چهار جلسه‌ای مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان به ۲ جلسه کاهش یافت و این مربی در بازی مقابل تیم پرسپولیس از روی نیمکت تیمش را هدایت می‌کند.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۵ روز پنجشنبه ۶ آذر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس