امام جمعه بوشهر: بسیج الگویی برای کشورهای انقلابی است


امام جمعه بوشهر: بسیج الگویی برای کشورهای انقلابی است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بسیج هدیه خداوند به مردم ایران در پرتو تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی و الگویی مناسب و کارآمد برای تمامی کشورهای انقلابی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بسیج افزود: چنانچه بسیج با تمام ویژگی‏‌ها در عرصه فرهنگی، معرفتی، سیاسی، دفاع و خدمات مردمی، عمرانی و بهداشتی نبود ایران دچار چالش‎های جدی می‌شد.

وی ادامه داد: بسیج امروز در خط مقدم دفاع از ایران و پیشگام در عرصه ولایت مداری و دفاع از حریم دین، میهن و خدمت هر چه تمام‌تر به مردم و حضور بموقع در تمامی صحنه‏‎های موردنیاز انقلاب است.

صفایی بوشهری یادآور شد: کارنامه بسیج مستضعفان در ۴۰ سال گذشته و این فضایی که درآن به سر می‌بریم بسیار تابناک و روشن است.

وی افزود: کسانی که در یک جغرافیای سنی وسیع از نوجوان تا کهنسال به صحنه آمدند و حماسه‎‏ای در خدمت به ایران و اسلام آفریدند که ایران در طول تاریخ هیچگاه چنین پدیده‎‏ای را به خود ندیده است.

صفایی بوشهری اظهار داشت: یکی از عواملی که تمام جهان استکبار را در تحلیل‌ها متوقف و در عملیات‌ها دچار چالش می‌کند، وجود بسیج است.

امام جمعه بوشهر گفت: بسیج مایه اقتدار نظام و عامل شکست تمامی تحلیل‌ها توطئه ها و عملیات دشمنان است و مایه امیدواری مردم ایران و بویژه مستضعفان در عرصه‌های مختلف زندگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول