اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اهر


اجرای موفق طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی  در اهر

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه عاشورا از اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مدیریت و کنترل همه گیری بیماری کروناویروس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار الیاس گل‌محمدزاده در جمع مسئولان شهرستان اهر، مدیریت و کنترل اپیدمی بیماری کرونا ویروس را یکی از اولویت‌های سپاه و بسیج برشمرد و افزود: برای مبارزه و کنترل این بیماری، طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" در سطح استان کلید خورد که در شهرستان اهر این طرح با موفقیت در حال اجرا بوده و برای پیشبرد نیازمند همراهی و همکاری مردم است.

به گزارش ایسنا، وی حضور بسیج در تمام صحنه‌های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، محرومیت زدایی و ... را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا و درگیر شدن تمام کشور با این بیماری هنوز هیچ کدام از پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه و بسیج در استان تعطیل یا متوقف نشده و همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در راستای کمک به نیازمندان جامعه در سطح استان را مثال زدنی برشمرد و افزود: در اجرای این رزمایش، شهرستان اهر جزو موفق ترین شهرستان‌های استان بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...