بانک های قم ملزم به پرداخت تسهیلات فعالان گردشگری هستند


بانک های قم ملزم به پرداخت تسهیلات فعالان گردشگری هستند

قم – ایرنا – استاندار قم خسارات شیوع کرونا به بخش گردشگری قم را مورد توجه قرار داد و گفت: بانک های عامل ملزم به پرداخت تسهیلات حمایتی به فعالان گردشگری در قم هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، بهرام سرمست روز چهارشنبه در نشست با فعالان بخش گردشگری استان در استانداری قم، پرداخت تسهیلات به بخش های آسیب دیده از کرونا را از جمله اولویت های در دستور کار دولت دانست و تصریح کرد: جذب این بسته های حمایتی برای کمک به بخش گردشگری در دستور کار مسئولان استان است.

وی با بیان اینکه بخش خدمات یکی از محورهای اصلی اقتصادی قم است، اظهار داشت: این بخش به دلیل فرسایشی شدن شیوع کرونا، آسیب جدی دیده است.

استاندار قم، روند کاهشی شیوع کرونا در قم به واسطه اعمال محدودیت ها را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این محدودیت ها اگر چه موجب کاهش بحران کرونا در این استان شده ولی از طرفی آسیب جدی نیز به بخش گردشگری قم زده است.

سرمست با تاکید بر اینکه مدیریت استان همواره پشتیبان و حامی بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: پیگیر جبران بخشی از خسارات ناشی از کرونا از مدیران ملی هستیم.

وی تشکیل اتاق فکر توسعه گردشگری قم را ضروری دانست و بیان کرد: برای افزایش انسجام و جلوگیری از بخشی نگری در حوزه گردشگری، نیاز به همدلی وهمراهی همه متولیان استان وجود دارد.

قم دارای ۳۵ واحد هتل، ۲۷ واحد هتل آپارتمان، ۵۵ واحد مهمان‌پذیر، ۱۷۰ خانه مسافر و ۹۷ واحد مجتمع بین‌راهی و پذیرایی با ظرفیت ۱۲ هزار تخت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...