برخورد با مفاسد در راس برنامه‌های دادگستری کردستان است


برخورد با مفاسد در راس برنامه‌های دادگستری کردستان است

سنندج‌ - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: دستگاه قضایی، نهایت سعی خود را برای خدمت‌رسانی به مردم، اجرای عدالت و برخورد با مفاسد بخصوص اداری بکار خواهد گرفت و آن را در راس برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، حجت اسلام سیدحسین حسینی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه مورد توجه جدی قرار دارد و در این راستا طی سالیان اخیر اقدامات خوبی در زمینه کاهش مجازات حبس و کاهش جمعیت زندانیان در استان کردستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به خدمات دفاتر قضایی در استان تاکید کرد: جلوگیری از اطاله دادرسی، سرعت، دقت، شفافیت و دسترسی سریع مردم برای ثبت دادخواست و خدمات قضایی از مزیت‌های مهم این دفاتر است که در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد ابلاغ اوراق قضایی در استان به صورت الکترونیکی و از طریق این دفاتر انجام می‌شود.

ائمه جمعه از مشکلات قضایی مردم مطلع باشند

رییس کل دادگستری استان کردستان همچنین در دیدار با امام جمعه سنندج اظهار داشت: ائمه جمعه باید از مشکلات قضایی حوزه خود آگاهی داشته باشند چرا که ارتباط تنگاتنگ مسوولین با ائمه جمعه ، عزم و اراده را برای حل مشکلات مردم راسخ تر می‌کند.

حجت الاسلام حسینی افزود: وظیفه سنگین احقاق حق و دادرسی عادلانه به عهده ما قرار دارد و خدمت به مردم توفیق الهی است بنابراین بر همه ما لازم است که شکرگزار این خدمت باشیم و پاداش هیچ عملی به اندازه خدمت صادقانه به مردم نیست.

در این دیدار امام جمعه شهرستان سنندج هم با قدردانی از زحمات مجموعه دستگاه قضایی گفت: کارکنان دستگاه قضایی با سعی و تلاشی که در راستای احقاق حقوق مظلومان انجام می دهند از خداوند متعال اجر اخروی می‌گیرند.

ماموستا فایق رستمی افزود: قوه قضاییه مسائل را بصورت دقیق رصد و برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با جدیت پای کار است و امروز شاهد تلاش‌های این دستگاه در زمینه اعتمادزایی و افزایش رضایتمندی مردم هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت