72 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند


72 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 72 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان شناسایی شدند که برهمین اساس تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان از ابتدای همه گیری ویروس تا کنون به هشت هزار و 817 مورد رسیده است.

دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۶ مورد بوده که از این تعداد ۱۱۰ مورد در بخش عادی و ۱۵ تن در بخش آی.سی.یو بستری شدند که حال ۴۵ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار هشت هزار و ۸۱۷ مورد مثبت بستری در بیمارستان های استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون ثبت شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار جدید نیز بستری شدند.

طاهری ادامه داد: ۱۲ مورد جدید فوت در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد که آمار متوفیان استان همدان به یک هزار و ۲۰۲ مورد رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: میزان مبتلایان بستری در اسدآباد ۲۸۵، بهار ۵۰۷، تویسرکان ۵۳۵، رزن ۳۲۳، درگزین ۱۴۶، فامنین ۱۵۳، کبودراهنگ ۵۳۵، ملایر یک هزار و ۶۷۸، نهاوند یک هزار و سه، همدان سه هزار و ۴۱۷ و بیماران غیربومی خارج از استان نیز ۲۳۴ مورد مثبت بوده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا سوم آذر شمار جانباختگان قطعی کرونا در کشور به ۴۵ هزار و ۲۵۵ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند همچنین مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۶۶ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج