80 پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


80 پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی بسیج در سراسر کشور 80 پروژه محرومیت‌زدایی نیز روز چهارشنبه در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی سپاه استان، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با افتتاح ۲ هزار و ۸۸۷ طرح عمرانی و خدمت‌رسانی بسیج که به صورت ارتباط تصویری در سراسر کشور برگزار شد، طرحهای محرومیت زدایی در استان نیز افتتاح شد.

سردار علی محمد اکبری روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها افزود: افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و افراد زیرپوشش کمیته امداد از مهمترین طرحهای افتتاحی استان بود که از این تعداد ۳۰ خانه مسکونی با مشارکت کمیته امداد و مابقی برای نیازمندان با همت گروههای جهادی و بسیج احداث شده است.

وی اظهار داشت: تشکیل و فعال‌سازی ۲۲ شرکت تعاونی مردم یار اشتغالزا و پنج کارگاه خیاطی و قالی بافی از دیگر طرحهای افتتاحی در این روز است.

اکبری افزود: افتتاح ۱۳ پروژه آبرسانی کشاورزی و روستایی از دیگر فعالیتهای بسیج و سپاه در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فعال شدن قرارگاه مواسات و همدلی گفت:در مرحله سوم کمکهای مومنانه بیش از هفت هزار بسته معیشتی، ۵۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته بسیج تهیه شده و در استان توزیع خواهد شد.

اکبری از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان همزمان با هفته بسیج خبر داد و افزود: این طرح با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع کرونا اجرایی می‌شود.

پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است که امسال شعار" بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین " نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!