636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج در استان بوشهر بهره‌برداری شد


636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج در استان بوشهر بهره‌برداری شد

بوشهر- ایرنا- همزمان با پنجم آذر ماه سالروز تاسیس بسیج چهارشنبه 636 پروژه محرومیت‌زدایی 33 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در آیینی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، دبیر قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین گفت: مأموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت پایدار در کشور است.

سردار سید ضیاءالدین حزنی افزود: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی خود بحث محرومیت‌زدایی را نیز سرلوحه کار قرار داده‌است و خود را مؤظف می‌داند که در کنار سایر ماموریت‌ها خدمت‌رسانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

وی اضافه کرد: امروز نه تنها در استان بوشهر بلکه در سراسر کشور توزیع کمک‌های مؤمنانه، جهیزیه، مسکن مددجویی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دست اجرا است.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران اقدامات انجام شده در عرصه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر را مردم پسند عنوان کرد و از مسئولان سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان قدردانی کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکهزار و ۳۲ گروه جهادی بسیجی در این استان با هدف محرومیت‌زدایی و مقابله با ویروس منحوس کرونا سازماندهی شده‌است که پروژه‌های عمرانی متعددی از سوی این گروه‌ها تاکنون انجام شده‌است.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: سپاه استان بوشهر در عرصه مقابله با ویروس کرونا نیز از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون ۲۰۰ هزار و ۱۵ بسته معیشتی معادل حدود ۹۴ میلیارد تومان متشکل از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کرده‌است.

وی ادامه داد: تشکیل ۴۱۲ صندوق قرض‌الحسنه با منابع مالی ۲۱ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال از دیگر اقدام‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: گروه‌های جهادی بسیج نه تنها در این استان به انجام خدمت مشغول هستند بلکه در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان نیز در صحنه حاضر بوده و به مردم این استان‌ها خدمات زیادی را ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)