200 خودرو در کردستان مشمول جریمه محدویت‌ کرونا شدند


200 خودرو در کردستان مشمول جریمه محدویت‌ کرونا شدند

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: 200 خودروی غیربومی و بومی در مبادی ورودی و خروجی این استان بدلیل عدم توجه به محدودیت‌های منع تردد کرونایی، توسط ماموران پلیس جریمه شدند.

سردار علی آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از اول آذر در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا محدویت‌های ترافیکی در دست اجراست، اظهار داشت: در چهار روز اول اجرای این طرح، ۲۰۰ خودرو به علت عدم توجه به محدودیت‌ها جریمه شدند و پیامک اخطار نیز برای ۳۵۰ دستگاه خودرو دیگر ارسال شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت، پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نیز در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان تذکر شفاهی ماموران را دریافت کرده و از ورود یا خروج ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه از این تعداد به داخل یا خارج محدوده جلوگیری بعمل آمد.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: طبق برآورده‌های آماری در این استان تردد خودروها در مبادی داخل و خارج شهری ۳۰ درصد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح محدودیت‌ها کاهش یافته که این مساله نشان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم دارد.

سردار آزادی تاکید کرد: همه وظیفه داریم در حد توان برای کمک به کادر درمانی و بیمارستانی و همچنین ارتقای سطح سلامت جامعه محدویت‌های کرونایی را رعایت کنیم.

هم اکنون چهار شهرستان استان شامل سنندج، کامیاران، مریوان و قروه و ۶ شهرستان استان شامل سروآّباد، دیواندره، سقز، بیجار، دهگلان و بانه نیز در وضعیت نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا هستند.

در تمام شهرستان‌های استان در ۲ هفته اول آذر مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار تعطیل است و در شهرهای سنندج، کامیاران، مریوان و قروه ادارات خدماتی با ۵۰ درصد و سایر اداره‌ها با ۳۰ درصد نیرو و بقیه به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

فعالیت دستگاه‌های خدماتی با ۷۰ درصد در شهرهای وضعیت نارنجی شامل سقز، بانه، سروآباد، بیجار و دیواندره و سایر اداره‌ها با ۵۰ درصد نیرو و بقیه به صورت دورکاری کار می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار