کتاب «تنفس ممنوع» در کهگیلویه و بویراحمد آماده چاپ شد


کتاب «تنفس ممنوع» در کهگیلویه و بویراحمد آماده چاپ شد

یاسوج- ایرنا- مسؤول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل نگارش و تدوین کتاب «تنفس ممنوع» با موضوع بیماری کرونا در این استان پایان یافت و آماده چاپ شده است.  

حمید حسینیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتشارات ملی سوره مهر حوزه هنری کشور به زودی اقدام به چاپ و انتشار این کتاب می کند.

وی افزود: واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مراحل نگارش و تدوین این کتاب را انجام داده است.

مسؤول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کتاب بخشی از خاطرات دکتر سعید جاودان سیرت پزشک متخصص عفونی استان از روزهای سخت مقابله با بیماری کرونا در بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج است.

حسینیان عنوان کرد: این خاطرات در جشنواره ملی خاطره نویسی کرونا با عنوان «عهد جانانه» که از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، رتبه نخست را کسب کرد.

وی ابراز داشت: این جشنواره ملی ویژه استادان، اعضای هیأت علمی، کادر درمان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور بود.

دکتر سعید جاودان سیرت عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد و رییس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج به عنوان یکی از بیمارستان های معین کرونای این استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس