روایتی تکان دهنده از ستاره پیشین استقلال از شب تلخ برای ناصر حجازی


پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال گفت: ناصر حجازی یک مربی بزرگ برای استقلال بود و با او توانستیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. حق استقلال در بازی با جوبیلو ایواتا در فینال آسیا پیروزی بود اما فوتبال روی تلخش‌ را به ما نشان داد. نوشته روایتی تکان دهنده از ستاره پیشین استقلال از شب تلخ برای ناصر حجازی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری...

روایتی تکان دهنده از ستاره پیشین استقلال از شب تلخ برای ناصر حجازی

سیروس دین‌محمدی: هیچ وقت ناصر حجازی را تا این حد ناراحت ندیده بودم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۰
روایتی تکان دهنده از ستاره پیشین استقلال از شب تلخ برای ناصر حجازی

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال گفت: ناصر حجازی یک مربی بزرگ برای استقلال بود و با او توانستیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. حق استقلال در بازی با جوبیلو ایواتا در فینال آسیا پیروزی بود اما فوتبال روی تلخش‌ را به ما نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیروس دین‌محمدی در مصاحبه‌ای به خاطرت حضور استقلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا و ناصر حجازی عزیز اشاره کرده است که مسلماً برای خیلی‌ها هنوز خواندنی و جذاب است:

*من هر وقت نام فینال لیگ قهرمانان آسیا را می‌شنوم به یاد بازی تلخ با جوبیلو ایواتا می‌افتم. مسابقه‌ای که حق ما پیروزی بود، گل‌های زیادی را باید در این بازی به ثمر می‌رساندیم اما توپ‌های ما به طرز حیرت‌آوری تبدیل به گل نمی‌شد و در نهایت ۲ – یک باختیم. در آن روز کذایی من گل استقلال را به ثمر رساندم. من دوست داشتم این اتفاق هیچ وقت رخ نمی‌داد اما استقلال جام را می‌گرفت. شایسته کسب این عنوان بودیم اما حیف و صد افسوس که فوتبال روی تلخش‌ را به ما نشان داد.

سیروس دین‌محمدی گفت:

*ناصر خان حجازی را هیچ وقت تا این حد ناراحت ندیده بودم. او مربی بزرگی برای استقلال بود و با نمایش‌های عالی و هجومی جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرده بودیم. حق این بزرگمرد بود که با استقلال ستاره سوم را کسب کند. بعد از بازی از فرط ناراحتی گوشه‌ رختکن نشسته بود و حرفی نمی‌زد. همه بچه‌ها این قدر ناراحت بودند که گریه کردند.

سیروس دین‌محمدی گفت:

* ناصر خان برایش فرقی نداشت بازیکن چه اسمی دارد و همواره نفراتی را که در تمرین آماده‌تر بودند را به زمین می‌فرستاد. وقتی به استقلال آمدم بازیکن تیم ملی بودم اما اولین جمله‌ای را که او به من گفت می‌دانید چه بود؟ گفت اینجا استقلال است و من هر بازیکنی که آماده باشد را به زمین می‌فرستم. تو بازیکنی بودی که خودم خواستم و به عملکردت اعتقاد و اعتماد ویژه‌ای دارم اما اگر می‌خواهی جواز حضور در میدان را پیدا کنی، باید آماده باشی. در غیر این صورت روی نیمکت خواهی نشست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید