قول مساعد وزیر کشور در زمینه کمک به استان خراسان جنوبی


قول مساعد وزیر کشور در زمینه کمک به استان خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی از قول مساعد وزیر کشور در زمینه کمک به استان خبر داد و گفت: در این دیدار گزارش جامعی از مسایل جاری استان ارائه و مساعدت وزارت کشور مبنی بر رفع نیازهای موجود مطرح شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری از نتیجه دیدارش با عبدالرضا رحمانی فضلی گفت و خاطرنشان کرد: این دیدار با هدف پیگیری مطالبات استان صورت گرفت.

وی افزود: دکتر رحمانی فضلی بعد از استماع گزارش مربوط به برنامه‌های استان در زمینه مقابله با کرونا و همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا بر مراعات احوال مردم تاکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تعامل با اقشار و گروه‌های مختلف به ویژه روحانیت معزز از مهمترین تاکیدات وزیر در این نشست بود.

وی آمادگی استان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری مردم را از دیگر مسایل عنوان شده در دیدار با وزیر کشور برشمرد.

دیدار استاندار با معاون عمرانی وزیر کشور

استاندار خراسان جنوبی با معاون عمرانی وزیر کشور هم دیدار کرد.

این دیدار ملانوری و جمالی نژاد به منظور ارائه درخواست‌های استان انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرداری‌های خراسان جنوبی با توجه به اشراف معاون وزیر کشور بر مسایل استان، به تشریح موضوعات و مباحث مبتلا به شهرداری‌ها پرداخت.

ملانوری از نیازهای سازمان همیاری شهرداری‌ها هم گفت و قول مساعد معاون عمران وزیر کشور را درخصوص تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز این حوزه اخذ کرد.

وعده همراهی معاون وزیر با تجهیز شهرداری‌های استان به امکانات و ماشین آلات مورد نیاز از دیگر نتایج این دیدار بود.

معاون عمران وزیر کشور در پایان، دعوت استاندار برای سفر به خراسان جنوبی را نیز پذیرفت.

استاندار خراسان جنوبی هفته گذشته نیز در ادامه پیگیری‌هایش در پایتخت با «محمود واعظی» رییس دفتر رییس جمهوری و معاون هماهنگی و پیگیری ویژه دفتر رییس جمهوری به منظور پیگیری مسایل و نیازهای استان دیدار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان