افزون بر 620 تن گوشت مرغ منجمد در سیستان و بلوچستان توزیع شد


افزون بر 620 تن گوشت مرغ منجمد در سیستان و بلوچستان توزیع شد

زاهدان- ایرنا -مدیر کل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 620 تن گوشت مرغ منجد از 24 آبان تاکنون در استان توزیع شده است.

سیامک سرابندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان وبا هدف تأمین گوشت مرغ موردنیاز شهروندان توزیع گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار از تاریخ ٢٩ آبانماه در استان شروع شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: مردم می توانند گوشت مرغ مورد نیاز خود را در قالب طرح تنظیم بازار از طریق فروشگاههای مجاز سطح استان تهیه کنند.
مدیر کل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلو گرم مرغ منجمد داخلی ١۴ هزار تومان درب سردخانه و ۱۵هزارتومان برای مصرف کننده است.

همزمان با سراسر کشور قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان نیز روند صعودی به خود گرفت به طوری که بسیاری از شهروندان برای تامین مرغ مورد نیاز خود به مرغ منجمد روی آورده اند.

به گزارش ایرنا، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان نیز دیروز اعلام کرد: توزیع یکهزارو ۲۰۰ تن برنج وارداتی با هدف رفع کمبود، کاهش قیمت و تنظیم بازار در سراسر استان آغاز شده است.

محمد رفیع سلطانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براساس اعلام نیاز شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان برنج وارداتی در اختیار مباشران قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم قطع زنجیره انتقال این ویروس ۵۸ مرکز کار توزیع برنج در زاهدان را برعهده دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: مردم برای سلامتی جامعه هنگام خرید از ازدحام خودداری کنند زیرا به اندازه کافی کالا برای توزیع به بازار تزریق شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا