33 طرح محرومیت‌زدایی استان سمنان در هفته بسیج افتتاح شد


33 طرح محرومیت‌زدایی استان سمنان در هفته بسیج افتتاح شد

سمنان- ایرنا- فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: 33 پروژه محرومیت‌زدایی به برکت هفته بسیج در نقاط مختلف استان با هدف کمک به رفع مشکلات مردم بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز چهارشنبه در دیدار مدیران بسیجی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج استان سمنان با استاندار در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: امسال به واسطه محدودیت های کرونایی، بالغ بر ۵۱۳ برنامه در قالب ۴ هزار فعالیت به صورت مجازی در هفته بسیج در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه نیز اقدامات بسیار ویژه ای توسط بسیج و سپاه صورت گرفت و در حال حاضر در تمامی شهرستان ها اقلام جمع آوری شده در حال توزیع است.

فرمانده سپاه استان سمنان تاکید کرد : ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در ۳ مرحله رزمایش کمک های مومنانه و مواسات در استان توزیع شد.

وی ادامه داد : در بحث آزادسازی زندانیان، نوشت‌افزار و خرید تبلت برای دریافت آموزش های مجازی ویژه دانش آموزان کم‌توان مالی نیز توسط سپاه و بسیج اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

دامغانی گفت: هم اکنون نیز طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص مقابله با کرونا به صورت محله‌محور مبتنی بر پیشگیری، سلامت و کمک مومنانه و با تعامل با دو دانشگاه علوم پزشکی در استان در حال اجراست.

وی افزود : بیشترین هماهنگی، هم افزایی و همدلی در حوزه های مختلف در استان سمنان به وجود آمده است که در حوزه سلامت نیز این مهم در حال رقم خوردن است که باعث امیدواری مردم خواهد بود.

وی یادآور شد : نگاه مجموعه سپاه و بسیج، هم افزایی با مجموعه استان و انتقال پیام وحدت و امید به مردم است.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اصلی ترین جهاد ما امروز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و جهاد امید آفرینی است.

وی گفت: هرکسی که در این نظام و انقلاب تفکر بسیجی و روحیه جهادی داشته و دلسوز نظام است و در حال فعالیت و خدمت بوده و تمام تلاش خود را به کارمیگیرد، از نظر ما بسیجی است.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج یادگار بزرگ امام راحل و نمایشگاه اخلاص، بصیرت و مجاهدت و نمایی از اقتدار و صلابت نظام و کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی