معلمان شاخص و ایثارگر قزوین در دوران کرونا به مردم معرفی شوند


معلمان شاخص و ایثارگر قزوین در دوران کرونا به مردم معرفی شوند

قزوین – ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: معلمانی که در دوران کرونا با احساس مسوولیت و ایثارگری توانسته‌اند الگوهای زیبایی خلق کنند باید به مردم و دانش آموزان معرفی شوند.

به گزارش ایرنا، حسنعلی اصغری روز چهارشنبه در جلسه با روسای آموزش و پرورش و روسای بسیج نواحی که به صورت ویدئو کنفرانس در اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، افزود: معلمی که بر روی تخت بیمارستان با ایثار و احساس مسوولیت همچنان به تدریس ادامه می‌دهد و نیز معلم سختکوشی که در آوج و طارم در ۲ شیفت کاری به تعلیم دانش آموزان می‌پردازند، الگویی عملی در شرایط سخت انتشار ویروس کرونا به جامعه ارائه کرده‌اند و باید قدردان آنها باشیم.

این مسوول افزود: از روسای آموزش و پرورش مناطق انتظار داریم در معرفی معلمان نمونه و مسوولیت پذیری که در این ایام از خود گذشتگی نشان دادند همت کنند؛ هر چند این افراد با تواضع انتظار ندارند کارشان رسانه‌ای شود اما رسالت ما ترویج فرهنگ اخلاق مداری است و باید انسان‌های شایسته و مخلص را به مردم معرفی کنیم.

اصغری اضافه کرد: شرایط تحصیلی امسال بسیار ویژه و متفاوت از سال‌های قبل است و شاید در یک آزمون بزرگ قرار گرفته‌ایم که تنها با مشارکت و همکاری همه جانبه و تلاش مضاعف قادریم از آن سربلند خارج شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: شرایط امروز ما همچون یک بوم نقاشی است که هر فرد نقشی بر آن می‌زند و اگر هماهنگ و منسجم باشیم و درست عمل کنیم می‌توانیم تصویری ماندگار و زیبا خلق کنیم.

اصغری گفت: بدون شک حتی اگر یک فرد در این شرایط به رسالت خود درست عمل نکند، نقطه تاریک آن در نقاشی ما دیده می‌شود و زیبایی آن را می‌کاهد.

وی با تبریک هفته بسیج و تقدیر از فعالیت نیروهای بسیجی در آموزش و پرورش، گفت: بسیج یک تفکر ارزشی است که توانسته در عرصه‌های مختلف به توسعه علمی و تقویت امنیت کشور کمک کند.

این مسوول اظهار داشت: وظیفه اصلی بسیج، انتقال پیام انقلاب اسلامی است و هر کس که ادعای بسیجی بودن دارد باید مراقب رفتار، گفتار و اعمال خود باشد و با الگو گرفتن از شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت بسیجی واقعی، نقش خود را در رسیدن جامعه به مدینه فاضله به خوبی ایفا کند.

اصغری تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا به سمت معنویت و اخلاق حرکت کنیم و با توجه به آرمان‌های امام راحل برای تقویت وحدت ملی و ایجاد اتحاد و انسجام در جامعه گام برداریم.

در ادامه این مراسم دفتر بسیج دانش آموزی استان قزوین در اداره آموزش و پرورش افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته