عکس ؛ زلاتان یک خودشیفته واقعی


عکس ؛ زلاتان یک خودشیفته واقعی

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان با قرار دادن یک استوری عجیب در صفحه اینستاگرام خود از ترکیب رویایی اش رونمایی کرد. نوشته عکس ؛ زلاتان یک خودشیفته واقعی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ زلاتان یک خودشیفته واقعی

زلاتان و رونمایی عجیب از ترکیب رویایی اش
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۲
عکس ؛ زلاتان یک خودشیفته واقعی

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان با قرار دادن یک استوری عجیب در صفحه اینستاگرام خود از ترکیب رویایی اش رونمایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره تمام نشدنی دنیای فوتبال یعنی زلاتان ابراهیموویچ این روزها در سن ۳۹ سالگی عملکرد شگفت انگیزی در ترکیب تیم فوتبال میلان ارائه می‌دهد و بدون شک مهمترین دلیل حضور این تیم در صدر جدول رقابت های سری آ تا به اینجا تلقی می شود.

علاوه بر خصایص فنی فوق‌العاده ستاره سوئدی، این بازیکن به لحاظ اخلاقی و رفتاری نیز یک شخص منحصر به فرد و خاص محسوب می شود؛ تا جایی که نقل قول ها و مصاحبه های او طی سالیان اخیر از جذابیت های زیادی برخوردار بوده و بسیار جلب توجه کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ حالا یک بار دیگر و این مرتبه در صفحه اینستاگرام خود دست به یک اقدام جالب زده است. او با قرار دادن یک استوری در صفحه شخصی اش از تیم رویایی خود رونمایی کرده است. نکته عجیب این که در همه پست های این تیم نام خود ایبرا به چشم می خورد؛ حتی در قسمت سر مربی و داور!

عکس ؛ زلاتان یک خودشیفته واقعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک