حمله عجیب هواداران به ستاره آبی ها


حمله عجیب هواداران به ستاره آبی ها

با وجود پیروزی چلسی بر رن و صعود آبی‌ها در لیگ قهرمانان، فرصت گلزنی عالی‌ای تیمو ورنر مهاجم گلزن این تیم با فاصله زیاد به بیرون دروازه رن شلیک کرد خبرساز شده است. نوشته حمله عجیب هواداران به ستاره آبی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حمله عجیب هواداران به ستاره آبی ها

بازتاب فرصت‌سوزی تیمو ورنر در شبکه های اجتماعی ؛ در حد لیگ دسته سه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳
حمله عجیب هواداران به ستاره آبی ها

با وجود پیروزی چلسی بر رن و صعود آبی‌ها در لیگ قهرمانان، فرصت گلزنی عالی‌ای تیمو ورنر مهاجم گلزن این تیم با فاصله زیاد به بیرون دروازه رن شلیک کرد خبرساز شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیمو ورنر ستاره آلمانی که از تابستان گذشته با ترک باشگاه لایپزیش به چلسی پیوست در فصل جاری برای تیم فرانک لمپارد بازی‌های درخشانی انجام داده و چلسی از خرید او رضایت کامل داشته است. اما دیشب در لیگ قهرمانان اروپا و در بازی حساس مقابل رن، تیمو ورنر از چند قدمی دروازه رن توپ را به شکلی غیرمنتظره با چنان اختلافی به بیرون زد که کمتر کسی از ستاره ای در حد او انتظار داشت.

تیمو ورنر شانس آورد که چلسی در این بازی با گلهای کالوم هادسون اودوی و گل ثانیه های آخر اولیویه ژیرو موفق شد حریفش را ۲-۱ شکست بدهد و صعودش را قطعی کند. اگر گل نجات بخش ژیرو در دقیقه ۹۰+۱ نبود مسلماً ورنر در حال حاضر با موج بسیار شدیدی از انتقاد مواجه شده بود.

حمله عجیب هواداران به ستاره آبی ها

در صحنه مورد نظر کالوم هادسون اودوی بعد از یک حرکت ترکیبی زیبا با آسپیلی‌کوئتا توپ را به زیبایی روی دروازه رن سانتر کرد و عملاً لقمه را آماده در اختیار مهاجم آلمانی گذاشت تا دروازه حریف را باز کند. اما حرکت عجیب تیمو ورنر با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت تا هواداران چلسی را در شوک فرو ببرد.

این گاف عجیب تیمو ورنر در شبکه های اجتماعی هم واکنشهایی به دنبال داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار