رحمتی: تیم فوتبال شهرخودرو به دنبال اهداف بلندمدت است


رحمتی: تیم فوتبال شهرخودرو به دنبال اهداف بلندمدت است

مشهد- ایرنا- سرمربی باشگاه شهرخودرو گفت: جذب بازیکنان جدید در این تیم با قراردادهای سه ساله نشان می دهد این تیم به دنبال اهداف بلند مدت است.

سید مهدی رحمتی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم صنعت نفت آبادان افزود: در سه هفته نخست فوتبال تیمها در لیگ به دنبال شناخت یکدیگر هستند وتیم شهرخودرو نیز تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است.

وی ادامه داد: تعطیلی لیگ به خاطر کرونا و شرایط آب و هوایی در بازی نخست به ما لطمه زد و باعث باخت ما شد اما در حال حاضر پس از سه هفته فشاری از باشگاه روی بنده و بازیکنان نیست و در حال پیگری اهدف بلند مدت خود هستیم.

سرمربی باشگاه شهرخودرو به مشکل خدمت سربازی قاسم فرجی اشاره کرد و گفت: به جز فرجی سایر بازیکنان در بازی حضور خواهند داشت البته مهربان به تازگی مصدومیتی پیش از بازی قبلی داشت که در صورت لزوم در بازی حضور خواهد داشت.

وی افزود: شرایط و مشکلات تیم ها در لیگ فوتبال ایران بیشتر سخت افزاری است، اکنون ۷۰ درصد تیمهای لیگ برتر مشکل زمین تمرین و حتی برخی مشکل زمین بازی دارند اما تیم شهرخودرو ۲ هفته است بابت زمین تمرین به آرامش رسیده و مشکلی از این بابت ندارد.

رحمتی با اشاره به حواشی پیش آمده برای این تیم در بازی قبلی با تیم پیکان ادامه داد: با بازیکنان صحبت کردیم و تیم اکنون از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی دارد و اگر اتفاقاتی مانند بازی قبل نیز پیش بیاید آمادگی خواهند داشت.

وی گفت: البته ممکن است در کنار زمین اتفاقاتی بیفتد که شاید تمرکز ما را به هم بزند اما با وجود بازیکنان باسابقه، نگرانی برای به هم خوردن شرایط تیم نداریم.

به دلیل عدم حضور به موقع تیم صنعت نفت آبادان در مشهد، نشست خبری سرمربی این تیم برگزار نشد.

تیم شهرخودرو خراسان در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش