یک پرسپولیسی سرمربی تیم مطرح لیگ یکی


یک پرسپولیسی سرمربی تیم مطرح لیگ یکی

محسن عاشوری هافبک سابق پرسپولیس و سرمربی فصل گذشته خوشه طلایی، هدایت بادران را در ادامه فصل برعهده گرفت. نوشته یک پرسپولیسی سرمربی تیم مطرح لیگ یکی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یک پرسپولیسی سرمربی تیم مطرح لیگ یکی

محسن عاشوری سرمربی بادران تهران شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۵
یک پرسپولیسی سرمربی تیم مطرح لیگ یکی

محسن عاشوری هافبک سابق پرسپولیس و سرمربی فصل گذشته خوشه طلایی، هدایت بادران را در ادامه فصل برعهده گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از پایان همکاری فرهاد کاظمی با بادران تهران، مدیران این باشگاه در بین گزینه‌های خود روی حضور محسن عاشوری روی نیمکت این تیم به توافق دست یافتند و بعد از مذاکره با سرمربی فصل گذشته خوشه طلایی، قراردادش را به امضا رساندند.

محسن عاشوری ، هافبک سابق پرسپولیس که سابقه مربیگری در این باشگاه را نیز در کارنامه دارد، فصل گذشته عملکردی جالب توجه در خوشه طلایی به جا گذاشته و توانسته بود تا هفته‌های پایانی شانس صعود به لیگ برتر را نیز از آن این تیم کند. او در پایان فصل و بعد از عدم توافق با مدیران این تیم از نیمکت خوشه طلایی کنار رفت اما دوری او از فوتبال بعد از گذشته یک هفته از لیگ آزادگان به پایان رسید و بادران تهران تازه ترین مقصد اوست.

عاشوری سابقه مربیگری در تیم های شهرداری فومن، پاس همدان، خونه به خونه بابل و … را نیز در کارنامه دارد و از این پس به عنوان جانشین فرهاد کاظمی کار خود را روی نیمکت بادران آغاز خواهد کرد.

یک پرسپولیسی سرمربی تیم مطرح لیگ یکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج