804 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان شناسایی شد


804 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان شناسایی شد

اصفهان- ایرنا -سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از مجموع یکهزار و 700 نمونه‌گیری انجام شده از افراد مشکوک در 24 ساعت گذشته، 804 نفر بعنوان افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان شناسایی شد.

آرش نجیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۵۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان بستری و ۱۹۲ نفر با بهبود وضعیت از بیمارستان مرخص شدند.

به گفته وی، مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های استان اصفهان به یک هزار و ۹۰۹ نفر رسیده است که از این تعداد ۳۸۴ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره شمار فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان گفت: در این مدت ۳۲ نفر از هم استانی‌ها به‌دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: تاثیر اعمال محدودیت‌هایی که از ۲۰ آبان در استان به اجرا درآمد و ممنوعیت فعالیت تعدادی از مشاغل بعد از ساعت ۱۸، در آمار موارد بستری روزهای اخیر و ثابت شدن این آمار قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: در روزهای اخیر با ثابت شدن موارد ابتلا و بستری مواجه هستیم اما این آمار بالا همچنان نشان دهنده وضعیت بحرانی در کلیه شهرستان‌های استان است.

نجیمی ابراز امیدواری کرد که در روزها و هفته‌های آینده با همکاری هم استانی‌ها و پایبندی به محدودیت‌ها و اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در منازل شاهد روند کاهشی آمار ابتلا و بستری در استان باشیم.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹۴ هزار و ۳۸۵ نفر و شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۶ هزار و ۲۰۷ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی