مانور برف‌روبی در بوستان نهج‌البلاغه تهران برگزار شد


مانور برف‌روبی در بوستان نهج‌البلاغه تهران برگزار شد

تهران- ایرنا- مانور برف‌روبی شهرداری منطقه 2 با آمادگی نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در بوستان نهج‌البلاغه (غرب تهران) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شهردار منطقه ۲ تهران در حاشیه برگزاری این مانور گفت: این مانور با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر بین نیروهای مستقر در نواحی، آشنایی رانندگان وسایل نقلیه سنگین با طرح زمانبندی، مسیرهای تعیین شده، شرح وظایف هر یک و بررسی وضعیت مکانیکی ماشین آلات و رفع نواقص احتمالی برگزار شد.

حسن رحمانی با اشاره به آماده سازی ۱۶ سایت برف روبی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه سایت های برف روبی به صورت یک سایت مرکزی، ۹ سایت در نواحی و ۶ سایت بزرگراهی جانمایی و تجهیز شد.

وی با اشاره به استقرار تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در سایت ها، تاکی کرد: این تجهیزات و ماشین الات، شامل ۲۳ دستگاه ماشین نمک پاش مکانیزه و ۷۵ دستگاه خاور، کمپرسی، کامیونت خاور، نیسان وانت، لودر، بیل مکانیکی تامین و ۴۰۰نفر اپراتور مجهز و آموزش دیده نیز آماده خدمات رسانی در روزهای برفی هستند.

شهردار منطقه ۲ خاطر نشان کرد: درحال حاضر ۷ هزار تن شن و نمک مخصوص در سایت های برف روبی دپو و ۴۵۰عدد مخزن شن مخصوص جهت دسترسی شهروندان در معابر اصلی و فرعی جانمایی شده است.

به گفته وی، به منظور هم افزایی در خدمت رسانی به شهروندان هماهنگی های لازم با پلیس راهور، آتش نشانی و سایر دستگاه های خدمات رسان صورت گرفته تا عملیات برف روبی به نحو احسن انجام شود.

همچنین معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این مانور گفت: شهرداری منطقه ۲ با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین امکانات و ماشین آلات و نیروی انسانی مورد نیاز از آمادگی لازم برای مدیریت بارش های زمستانی برخوردار است.

مجتبی یزدانی افزود: سناریوهای تعریف شده برای هریک از نواحی مطابق با شرایط جغرافیایی آنها و همچنین هماهنگی های انجام شده با سایر دستگاه های خدمات رسان از اقدامات خوبی است که مورد توجه مدیریت منطقه قرار گرفته است.

به گفته وی، با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شهرداران مناطق امسال در زمان بارندگی شهروندان با مشکل جدی مواجه نخواهند شد و در فصل بارندگی شهروندان بدون دغدغه زندگی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا منطقه ۲ شهرداری تهران در شمال‌شرقی میدان آزادی قرار دارد؛ این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و از شرق به بزرگراه شهید چمران محصور است.

محله‌های پونک، آریاشهر یا صادقیه، شهرآرا، ستارخان، فرحزاد، گیشا، شهرک ژاندارمری یا مرزداران، شهرک غرب، سعادت‌آباد و طرشت از محله‌های این منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی