شرکت فناور دانشگاه سمنان میزبان وبینار رتبه‌بندی نشریات کشور بود


شرکت فناور دانشگاه سمنان میزبان وبینار رتبه‌بندی نشریات کشور بود

سمنان- ایرنا- مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان گفت: وبینار رویکردها و برنامه های ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی به میزبانی شرکت فناور الماس ایده علم و فناوری از  شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رحمان معرفت روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: این وبینار با مشارکت سردبیران نشریات کشور و همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و کمیسون بررسی نشریات کشور بر بستر سیستم جلسات مجازی دانشگاه سمنان برگزار شد.

وی بیان کرد : اعلام سیاست‌ها و برنامه‌ها و رویکردهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط با نشریات علمی و نیز افزایش تعاملات بین مسئولان و دست‌اندرکاران نشریات علمی با کمیسیون نشریات علمی از اهداف برگزاری این وبینار بود که با حضور غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محسن شریفی مدیر کل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی و دبیر کمیسیون نشریات علمی، دهقانی رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و جمعی از سردبیران و مدیران مسئول نشریات علمی برگزار شد.

به گفته مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان ، با توجه به شیوع ویروس کرونا و مهیا نشدن امکان برگزاری جلسات حضوری ، فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان با توجه به استفاده از پهنای باند مناسب اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه های آموزشی پیشرفته کرد .

معرفت ادامه داد : بر همین اساس برخی از سازمان های آموزشی و فناوری از خدمات الکترونیکی و سامانه های آموزش مجازی این دانشگاه استفاده می کنند که برگزاری وبینار رویکردها و برنامه های ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی از جمله آنهاست .

وی یاد آور شد : سازمان ها و موسسات مختلف که تمایل به برگزاری وبینارهای علمی و حرفه ای دارند می توانند با مسئول شبکه دانشگاه، مهندس محمدنژاد (به شماره ۳۱۵۳۵۰۰۰) و یا کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه (به شماره های ۳۱۵۰۵۰۰۹) تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس