روزانه 30 تن گوشت مرغ برای آرامش بازار در استان سمنان توزیع می‌شود


روزانه 30 تن گوشت مرغ برای آرامش بازار در استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: روزانه نزدیک به 30 تن گوشت مرغ تازه و منجمد به منظور حفظ آرامش بازار استان توزیع می‌شود.

سید مهدی برهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: روزانه بین ۱۷ تا ۲۰ تن گوشت مرغ تازه در بازار استان سمنان برای تامین نیاز مصرف‌کننده توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ تن گوشت مرغ منجمد نیز در بازار استان سمنان عرضه می‌شود تا بتوان نیاز مردم استان را رفع کرد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان بیان کرد: نرخ تصویب شده قیمت هر کیلوگرم مرغ در ستاد تنظیم بازار ۲۰۴ هزار ریال و قیمت مرغ منجمد ۱۵۰ هزار ریال است.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان توزیع سهمیه گوشت مرغ در استان مربوط به سمنان است و تیم‌های نظارتی به منظور برخورد با تخلف‌های صنفی مانند گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارایه فاکتور به صورت مستمر بر بازار نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۲ تیم در شهر سمنان و در مجموع پنج تیم در سراسر استان برای نظارت بر بازار عرضه مرغ و تخم‌مرغ فعال است و تا این لحظه تخلفی به عنوان گرانفروشی محرز نشده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان خاطرنشان کرد: در شرایط عادی میزان مصرف گوشت مرغ در استان سمنان کم بود، اما اکنون با گرم شدن بازار شایعات و خبرهایی مبنی بر کاهش گوشت مرغ در بازار، مردم استان بیش از نیاز خود اقدام به خرید گوشت مرغ می‌کنند.

وی تصریح کرد: خرید هیجانی مردم در کنار کمبود مرغ موجب التهاب در بازار استان سمنان شده است.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر بازار استان سمنان با کمبود مرغ و تخم‌مرغ مواجه است و جلسه‌ای برای سامان بخشی به بازار مرغ استان سمنان تشکیل شد که با ابلاغ دستورالعمل‌های تصویب شده بازار دوباره به آرامش خود بازمی‌گردد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: با نظارت و گشت‌های مشترک، هرگونه تخلف واحدهای صنفی رصد و با متخلفان برخورد می شود.

در روزهای اخیر بازار عرضه گوشت مرغ در استان سمنان دچار التهاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول