3 هزارتن سهمیه شکر مصرف خانگی در چهارمحال و بختیاری ذخیره‌سازی شد


3 هزارتن سهمیه شکر مصرف خانگی در چهارمحال و بختیاری ذخیره‌سازی شد

شهرکرد- ایرنا- معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان مصرف شکر در این استان گفت: افزون بر سه هزار تن سهمیه شکر مصرف خانگی در استان تامین و ذخیره‌سازی شد.

حسن شمسی‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، از آغاز توزیع ماهانه ۴۶۰ تن شکر از ماه جاری در سطح فروشگاه‌های معتبر سطح استان با قیمت هرکیلوگرم ۸۷ هزار ریال خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده ذخیره‌سازی شکر مصرف خانگی این استان تا خردادماه سال آینده تامین و این ذخیره به طور مستمر توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تامین سهمیه شکر بخش صنعتی و کارگاهی استان در سال جاری گفت: برای توزیع شکر در بخش‌های مختلف هیچ‌گونه مشکل و کمبودی وجود ندارد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری همچنین از تامین و آغاز توزیع ۳۰۰ تن برنج خارجی با قیمت مصوب و ۶۵۰ تن روغن نباتی مصرف خانگی در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: افزون بر ۳۲۰ تن نیز روغن نباتی سهمیه تولیدات صنعتی و کارگاهی در نظر گرفته شده است.

شمسی پور افزود:امسال اگر چه قیمت کالاهای مصرفی مردم به واسطه نوسانات ارزی افزایش قابل توجهی داشته است اما هیچ‌گاه کمبودی در این خصوص وجود نداشته است و کالای مورد نیاز همواره تامین شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، بیشترین اصناف فعال در استان را مربوط به شهرستان شهرکرد عنوان کرد و افزود: با توجه به ایجاد محدودیت‌های کرونایی برای فعالیت کسبه در این استان ،بازار شهرهای مشمول طرح یادشده همکاری خوبی با بازرسان داشته‌اند.

به گزارش ایرنا، اصناف تولید کننده گز و توزیع کننده لبنیات و خواروبار بیشترین و مهمترین اصناف فعال در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌روند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا