پوتین قانون افزایش مالیات بر درآمد روسیه را امضا کرد


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که بر اساس آن مالیات کسانی که بیش از 5 میلیون روبل (65866 دلار) در سال درآمد کسب می کنند از 13 درصد به 15 درصد افزایش می یابد. به گزارش بانک مردم و به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که بر اساس آن مالیات کسانی که بیش از 5 میلیون روبل (65866...

کد خبر : 162212 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که بر اساس آن مالیات کسانی که بیش از ۵ میلیون روبل (۶۵۸۶۶ دلار) در سال درآمد کسب می کنند از ۱۳ درصد به ۱۵ درصد افزایش می یابد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که بر اساس آن مالیات کسانی که بیش از ۵ میلیون روبل (۶۵۸۶۶ دلار) در سال درآمد کسب می کنند از ۱۳ درصد به ۱۵ درصد افزایش می یابد.

این قانون که روز دوشنبه در پورتال رسمی اطلاعات حقوقی منتشر شد، با دستور رئیس جمهور برای ایجاد منبع مالی اضافی برای درمان کودکان مبتلا به بیماری های مرگبار و مزمن و همچنین موارد نادر، تهیه شده بود.

طبق یک مطالعه امکان سنجی مالی و اقتصادی، این افزایش نرخ مالیات منجر به دریافت مالیات اضافی به مبلغ ۶۰ میلیارد روبل (۷۹۰ میلیون دلار) در سال ۲۰۲۱، ۶۴ میلیارد روبل (۸۴۳ میلیون دلار) در سال ۲۰۲۲ و ۶۸٫۵ میلیارد روبل (۹۰۲ میلیون دلار) در سال ۲۰۲۳ خواهد شد.

این مبالغ مالیاتی برای تهیه پیش نویس بودجه فدرال روسیه برای سال ۲۰۲۱ و دوره برنامه ریزی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ تحت برنامه دولت برای توسعه بهداشت اختصاص داده شده است.

قانون جدید همچنین مقرر کرده است که نرخ مالیات بر درآمد افرادی که از فروش ملک خود و یا سهم خود در آن درآمدی را حاصل می کنند، یا درآمد به دست آمده به شکل املاک هبه شده و همچنین درآمد مشمول مالیات که افراد در قالب پرداخت های بیمه تحت توافق نامه های بیمه و در قالب پرداخت حقوق بازنشستگی دریافت می کنند، به همان نرخ ۱۳ درصد باقی بماند.

پوتین قانون افزایش مالیات بر درآمد روسیه را امضا کرد پوتین قانون افزایش مالیات بر درآمد روسیه را امضا کرد پوتین قانون افزایش مالیات بر درآمد روسیه را امضا کرد
43 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس