حمایت300میلیاردی بانک کشاورزی ازراه‌اندازی گاوداری شیری 2000 رأسی


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: شرکت کشت و صنعت صبا پگاه لرستان، با احداث بزرگ‌ترین طرح گاوداری شیری در استان لرستان باحمایت 300 میلیاردی بانک کشاورزی برای 45 نفر به صورت مستقیم و برای300 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است. به گزارش بانک مردم و به نقل از عصراعتبار، لرستان یکی از قطب های دامپروری کشور از استان های مهم و دارای قابلیت در توسعه صنعت...

کد خبر : 162226 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: شرکت کشت و صنعت صبا پگاه لرستان، با احداث بزرگ‌ترین طرح گاوداری شیری در استان لرستان باحمایت ۳۰۰ میلیاردی بانک کشاورزی برای ۴۵ نفر به صورت مستقیم و برای۳۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از عصراعتبار، لرستان یکی از قطب های دامپروری کشور از استان های مهم و دارای قابلیت در توسعه صنعت شیر است .در این استان ودر نزدیکی شهر الیگودرز شهر آبشارها و لاله های واژگون ،روستای سور وجود دارد.

روستای سور یکی از هزاران روستایی است که با حمایت بانک کشاورزی، میزبان یکی از بزرگترین طرح های تولیدی کشور شده است. شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان، با احداث بزرگ ترین طرح گاوداری شیری در استان لرستان با حمایت ۳۰۰میلیاردی بانک کشاورزی برای ۴۵ نفربه صورت مستقیم و برای ۳۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده و تحول عظیمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی منطقه و همچنین سیر صعودی میزان تولیدات داخلی به وجود آورده است.

این مجتمع بزرگ تولیدی شامل گاوداری تمام صنعتی شیری به ظرفیت ۲۰۰۰راس در زمینی به مساحت (مسقف و غیر مسقف )بیش از۴۱۰۰۰ متر مربع احداث شده است که ۱۲۶۳۰متر مربع ،مساحت فضای انبارها، اداری و خدماتی و فضای سیلو به آن اضافه می شود .

مهندس انصاری پور مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان با تاکید بر حمایت ۳۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی و همراهی بانک با این پروژه، اظهار داشت :این طرح با ظرفیت ۲۰۰۰ راس دام مولد راه اندازی شده است که با ظرفیت کامل می تواند میزان تولید شیر در این مجتمع ۲۵ هزار تن شیرو ۳۵۰ تن گوشت قرمز در سال تولید کند.

مهندس انصاری پور با اشاره به اینکه تولید شیر خام مهم ترین مرحله تولید و فرآوری محصولات لبنی است گفت : این دامداری از مدرن ترین دامداری های کشور است و به منظور افزایش رفاه و سلامت دام ها و همچنین افزایش کیفیت و کمیت شیر تولیدی، از سیستم فری استال استفاده شده است.

این گزارش می افزاید: شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان برگ افتخار دیگری از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از کارآفرینی ،تولید و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده کشور محسوب می شود.

حمایت300میلیاردی بانک کشاورزی ازراه‌اندازی گاوداری شیری 2000 رأسی حمایت300میلیاردی بانک کشاورزی ازراه‌اندازی گاوداری شیری 2000 رأسی حمایت300میلیاردی بانک کشاورزی ازراه‌اندازی گاوداری شیری 2000 رأسی
31 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی