41 دوربین نظارتی در شهر سمنان نصب شد


41 دوربین نظارتی در شهر سمنان نصب شد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: 41 دوربین پایش تصویر و ثبت تخلف در شهر سمنان به منظور افزایش امنیت تردد و مدیریت ترافیک نصب شده است.

مسعود میرشریفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: از مجموع ۴۱ دوربین نصب شده، ۳۵ دوربین مربوط به پایش تصویر و ۶ دوربین مربوط به ثبت تخلف سرعت غیر مجاز است.
وی ادامه داد: استفاده از سامانه های هوشمند و ثبت تخلف ها راهکاری مناسب برای کنترل ترافیک شهری است که می تواند بهبود بسزایی در حل مشکلات ترافیکی شهر داشته باشد و به همین دلیل در اولویت برنامه های اجرایی شهرداری سمنان قرار گرفت.
رئیس سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: میدان سعدی، میدان امام خمینی (ره)، میدان کوثر، میدان معلم، میدان امام رضا (ع)، پل شهید شاطری، تقاطع بلوار قائم (عج) و مولوی، بلوار ۱۵ خرداد، بلوار بسیج، بلوار شهید اخلاقی و سه نقطه از بلوار شهید نوروزی، از جمله مناطقی هستند که ۴۱ دوربین برای پایش تصویر و کنترل و کاهش سرعت غیر مجاز در آن نصب شد.
میرشفیعی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می تواند کاهش تصادف ها و کاهش خطر در نقاط حادثه خیز موثر را به دنبال داشته باشد و باعث روان‌سازی ترافیک، تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادف ها و حفظ جان و آرامش شهروندان شود.
رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: افزایش تعداد دوربین با هدف ارتقای امنیت هر چه بیشتر در شهر با تامین بودجه و همراهی شورای اسلامی شهر و حمایت ویژه فرمانداری با تخصیص بودجه دولتی و تاکید شهردار در مرحله توسعه در دستور کار است.
شهرستان سمنان دارای ۱۱ هزار و ۱۷ کیلومتر مربع وسعت و حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !