نماینده ولی فقیه در کردستان: کمک به آسیب‌ دیدگان کرونا اولویت باشد


نماینده ولی فقیه در کردستان: کمک به آسیب‌ دیدگان کرونا اولویت باشد

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم و مسوولان، کمک به آسیب‌ دیدگان کرونا در شرایط سخت کنونی را در اولویت قرار داده و با حمایت‌های مادی و معنوی خود یاریگر ایشان باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در آیین آغاز اجرای مرحله سوم کمک مومنانه اظهار داشت: مردم می‌توانند با جمع‌آوری کمترین کمک‌ها به خانواده های نیازمند یاری رسانند و مشکلات زیادی در زندگی آنها را رفع کنند.

وی با بیان اینکه مومن نمی‌تواند به شرایط زندگی برادر دینی خود بی‌توجه باشد اضافه کرد: توجه به قشر آسیب پذیر مورد تاکید دین و بزرگان دینی است و مردم مسلمان نباید از این امر مهم غافل باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: بودن شک هر خانواده‌ای افرادی نیازمند را در اطراف خود می‌شناسد که می‌توان به صورت مستقیم به یاری آنها شتافت و از آسیب بیشتر آنها جلوگیری کرد.

وی افزود: شیوع کرونا لطمات و صدمات زیادی در کشور ایجاد کرد و عده‌ای از دنیا رفتند اما در میان این اتفاقات ناگوار شاهد ثمراتی هم بودیم و رویش‌هایی هم وجود دارد که تلاش‌ها و زحمات کادر درمان در سراسر میهن اسلامی یکی از این رخدادها است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت شاهد خدمتگذاری مسوولان و زحمات آنها هستیم، تاکید کرد: همراهی مردم، صبر آنها و پیشقدم شدن جامعه برای کمک به آسیب دیدگان از دیگر ثمرات است.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: در این مدت و با گسترش کرونا بسیاری از کسبه و مردم آسیب‌هایی دیدند اما چندین مرحله کمک‌های مومنانه در استان کردستان توزیع شده است که جای تقدیر دارد.

در مرحله سوم کمک مومنانه ۶ هزار و ۲۵۲ بسته معیشتی و ۷۰۰ بسته آموزشی فرهنگی بین نیازمندان استان کردستان توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان