فرمانده سپاه کردستان:‌ رسیدگی به محرومین دستاورد باارزش انقلاب است


فرمانده سپاه کردستان:‌ رسیدگی به محرومین دستاورد باارزش انقلاب است

سنندج‌ - ایرنا - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان رسیدگی و توجه به محرومین را از دستاوردهای با ارزش‌ انقلاب اسلامی دانست که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، سردار سیدصادق حسینی روز چهارشنبه در آیین آغاز اجرای مرحله سوم کمک‌های مومنانه اظهار داشت: در شرایطی که بدلیل شیوع کرونا اقشار زیادی از جامعه آسیب دیدند و بسیاری شغل خود را از دست دادند و یا درآمد آنها محدود شده نیازمند کمک هستند.

وی یادآور شد: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با ضرورت کمک‌های مومنانه، به منظور تامین بخشی از نیازهای نیازمندان اقدام‌های برجسته ای در استان انجام شد البته سپاه با تمام توان بعد از رفع ویروس کرونا هم در کنار مردم قرار گرفت و از ظرفیت نهادهای انقلاب، خیرین و مردم و دستگاه‌های دولتی نیز برای این منظور بهره می‌گیریم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه از برکات بسیج خدمت همه جانبه به مردم است و بسیج را می‌توان یک نعمت الهی دانست که به ملت ارزانی شده و باید شکرگزار آن بود، افزود: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه از امروز ۶ هزار و ۲۵۲ بسته معیشتی و ۷۰۰ بسته آموزشی فرهنگی میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱۴ سری جهیزیه برای نوعروسان تهیه شده که در هفته توزیع بسیج در استان خواهد شد، اضافه کرد: به کمک جهاد کشاورزی کردستان ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع زمین دیم در مسیر سد آزاد را آماده تبدیل به باغکردیم که ۵۰ هزار تُن تولید میوه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، ۲۴۰ پنل خورشیدی برای کمک به محرومان و درآمدزایی این خانواده‌ها تهیه شده که به آنها اهدا می‌شود.

سردار حسینی گفت: در حوزه بهداشتی و مبارزه با کرونا طرح شهید سلیمانی در حال اجراست که گروه‌های پزشکی و پرستاری برای مهار گسترش ویروس به بیماریابی و کنترل آن در مناطق مختلف بویژه محلات حاشیه و روستاها اقدام می‌کنند.

از ۲۹ آبان تا پنج آذر هفته بسیج نامگذاری شده است، بسیج در پنج آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ رسمیت پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی