دستاوردهای علمی و دفاعی نماد تبلور فرهنگ بسیجی است


دستاوردهای علمی و دفاعی نماد تبلور فرهنگ بسیجی است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: دستاوردهای مختلف به ویژه در بخش علمی و دفاعی نماد تبلور فرهنگ بسیجی در جامعه است.

مصطفی آزادبخت روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مدرسه عشق و ایثار است که عاشقان مکتب آن فرهنگ ناب بسیجی را با سرمشق امام حسین(ع) و پیوند با ولایتمداری به خون شهدا و فداکاری ایثارگران نگاشته‌اند و آن را با خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز تولید دستاوردهای علمی و ارتقا توانمندی‌های دفاعی ایران اسلامی به دست متخصصان، دانشمندان و اساتید بسیجی کشور، نماد تبلور فرهنگ بسیجی در بین جامعه است که پرتو آن در هر نقطه از این سرزمین خودنمایی می‌کند.

فرمانده پایگاه مقاومت علی ابن ابیطالب (ع) استانداری همدان افزود: در شرایط بحران زده منطقه، این تفکر بسیجی بود که توانست کشورهای همسایه را از دست داعش تکفیری نجات دهد، براستی باید بر مزار بسیجی بصیر و سرباز شجاع وطن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم سلیمانی ها بوسه زد و به ایشان افتخار کرد.

آزادبخت ادامه داد: در شرایط کنونی و کرونایی امروز نیز شاهدحضور بسیجیان با تفکر هم افزایی، خدمت رسانی در کمک مومنانه به هم وطنان، تهیه و توزیع ماسک، ضدعفونی سطح شهر در کنار دولت مردان بوده ایم که ضرورت این نیروی ارزشمند را یکبار دیگر بر همگان نمایان ساخت.

وی گفت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

آزادبخت در این پیام ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمت‌های تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی به ویژه بسیجیان پایگاه مقاومت علی بن ابیطالب(ع) استانداری همدان تبریک گفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی