یک انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در قزوین کشف شد


یک انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در قزوین کشف شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار بزرگ احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش تقریبی 19 میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این خصوص خبر داد.  

به گزارش ایرنا، سردار مهدی حاجیان روز چهارشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه برنامه‌های مقابله‌ای خود با محتکران اقلام مورد نیاز مردم با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی لوازم جانبی خودرو در انباری واقع در قزوین مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات طی بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته مشخص شد تعداد ۹۵ هزار قطعه لوازم خودرو در این انبار احتکار شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: کارشناسان مربوط، ارزش کالاهای احتکار شده را در این انبار بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال تخمین زدند و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبار اقدام کردند و فرد محتکر نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

۱۸ کیلو مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در تاکستان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۸ کیلو مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سوداگر مرگ در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را شناسایی کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از هماهنگی‌های قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او ۱۸ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی تاکستان با بیان اینکه، سوداگران مرگ همواره با اهداف سودجویانه برای فروپاشی خانواده‌ها تلاش می‌کنند، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو