آخر هفته خراسان شمالی بارانی است


آخر هفته خراسان شمالی بارانی است

بجنورد -ایرنا- رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: آخر هفته در استان، بارش باران و برف به صورت پراکنده در مناطق مختلف پیش‌بینی شده است.

مهری هاشمی دوین روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از امروز روند افزایش دما آغاز می شود، البته افزایش دما خیلی زیاد نیست، و این روند تا صبح روز جمعه ادامه دارد.

وی افزود: سامانه بارشی از پنجشنبه شب استان را تحت تاثیر قرار می دهد که سبب ناپایداری هوا، افزایش ابر، بارش باران و بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر خواهد شد.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی بیشتر در نیمه شمالی استان است گفت: فعالیت این سامانه تا روز جمعه ادامه دارد.

هاشمی دوین گفت: سحرگاه امروز، بیشتر مناطق استان، دمای هوای زیر صفر درجه را تجربه کردند و در قریب به اتفاق ایستگاه های استان، دمای هوا زیر صفر ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته دشت در شهرستان گرمه و کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان بودند و اسفراین با بیشینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در این مدت کمینه دمای هوای بجنورد پنج درجه زیر صفر و بیشنیه آن چهار درجه سانتیگراد ثبت شده است.

میانگین بارش باران در خراسان شمالی ۲۴۰ میلی متر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی