رزمایش کمک مومنانه در آستان شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد


رزمایش کمک مومنانه در آستان شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد

شهرری - ایرنا - رزمایش کمک مؤمنانه پویش همکلاسی مهربان صبح امروز چهارشنبه پنجم آذرماه در آستان حضرت شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور در این رزمایش با بیان اینکه نذر هوشمند با کمک خیران برای خریداری تلفن همراه و رایانک راه اندازی شد، گفت: سه میلون و ۵۰۰ هزار دانش آموزان از رایانک و تلفن همراه برای دریافت آموزش‌های مجازی محروم هستند و فاقد این امکانات هستند، اما نداشتن به مفهوم محرومیت از آموزش نیست.

مجتبی باستان اظهار داشت: بسیج دانش آموزی در راستای کمک و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک های مومنانه از تیرماه سال جاری دو پویش آغاز شد که پویش اول با کمک و همراهی دانش آموزان با نام "همکلاسی مهربان" با هدف تامین نوشت افزار ایرانی - اسلامی برای دانش آموزان نیازمند اجرا شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای چنین اقدامی خرید کالای ایرانی و نوشت افزار برای دانش اموزان نیازمند است، افزود: از تیرماه تاکنون ۲۵۳ هزار بسته لوازم التحریر توسط دانش آموزان در قالب پویش "همکلاسی مهربان" تهیه شده و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور خاطرنشان کرد: خرید لوازم التحریر از نزدیک ترین محل زندگی افراد انجام می شود تا به جهش تولید و رونق کسب و کار کمک موثری کند.

این مسئول با بیان اینکه پویش نذر هوشمند تا دهه فجر ادامه دارد، یادآور شد: هیچ دانش آموزی نباید به دلیل نداشتن گوشی از آموزش محروم مانده و دچار عقب ماندگی تحصیلی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری