12 هزار بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان استان تهران توزیع شد


12 هزار بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان استان تهران توزیع شد

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: از تیرماه سالجاری اقدامات گسترده ای در زمینه توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند آغاز شد و امروز هم 12 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان شهرستان‌های تهران توزیع شد.

سردار احمد ذوالقدر در رزمایش کمک مؤمنانه پویش همکلاسی مهربان که صبح امروز چهارشنبه پنجم آذرماه در آستان حضرت شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد، اظهار داشت: امروز جبهه، جنگ، مقابله و مبارزه همگان در راستای مشارکت و کمک های مومنانه است دشمنان انقلاب راه های مبارزه با جمهوری اسلامی را از ۴۱ سال گذشته آغاز کرده که در همه این مسیر و روش ها هم با شکست مواجه شد.

وی افزود: شکست دشمنان انقلاب موجب شد تا فضای اقتصادی از جمله تحریم ناجوانمردانه را علیه قشر ضعیف و کم درآمد بکار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به بسیج دستور دادند تا در راستای کمک های مومنانه گام بردارد، بسیج جزو بدنه مردم به شمار می رود و جدای از مردم نبوده و همه مردم ایران در تمامی اقشار و گروه ها بسیجی هستند.

این مسئول یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، دانش آموزان قلک های خود را برای کمک به جبهه ها هدیه می کردند و امروز هم بار دیگر دانش آموزان در زمینه کمک های مومنانه وارد عمل شده و گام های موثر و ارزشمندی را برداشته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان