تردد شبانه در سیستان‌وبلوچستان 70درصد کاهش یافته است


تردد شبانه در سیستان‌وبلوچستان 70درصد کاهش یافته است

زاهدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان‌وبلوچستان گفت: به طور متوسط 70 درصد تردد شبانه و حدود 50 درصد ترددهای روزانه وسایط نقلیه با توجه به محدودیت‌های کرونایی، تعطیلی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در  سه شهرستان قرمز زاهدان، زابل و خاش کاهش پیدا کرده است.

سرهنگ علی نام‌درست روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از زمان شروع طرح محدودیت ترددها در اول آذر، ۲ روز نخست در بحث کنترل ترددها تنها تذکر شفاهی به رانندگان داده شده و از روز سوم اجرای این طرح اعمال جدی قانون آغاز شد.

وی افزود: ماموران پلیس راهور سیستان‌وبلوچستان از ساعت ۲۱ تا چهار صبح که زمان ممنوعیت ترددهاست در سطح معابر مستقر شده و خودروهای در حال تردد بدون مجوز را کنترل و اعمال قانون می‌کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: وسایل نقلیه‌ایی که پلاک‌های خود را مخدوش می‌کنند تا در اجرای محدودیت ترددها دوربین آن‌ها را نگیرد این وسایل شناسایی و حکم توقیف اخذ و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
وی تصریح کرد: پلیس راهور سیستان‌وبلوچستان همگام با حافظان سلامت به منظور کاهش انتقال ویروس کرونا با تمام توان در خدمت گروه حفظ سلامت جامعه است.

سرهنگ نام‌درست بیان کرد: خودروهایی که در سطح معابر شهر از ساعت ۹ شب تا چهار صبح تردد می‌کنند با توجه به اینکه داخل شهر توسط دوربین‌ها رصد می‌شود مراقب بوده و غفلت نکنند تا بعد از اجرای طرح شاهد جریمه‌های کلان نباشند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان دقت کنند اگر ضرورت شغلی برای آنان ایجاب نمی‌کند از تردد داخل شهر خودداری کنند تا با جلوگیری از این ترددها انتقال ویروس کرونا را به حداقل برسانیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: بعضی از مشاغل غیرضرور در حوزه خدمات خودرویی مانند تزیینات خودرو بویژه در زاهدان میدان ۱۵ خرداد، خیابان امام خمینی(ره) و سایر مغازه‌های مشابه در سطح شهر که تنها در بحث تزیینات خودرو کار می‌کنند نظارت ایجاد شود و ستاد کرونا به آن‌ها اجازه فعالیت ندهد تا آمار ترددها در داخل شهر به حداقل ممکن برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس