85 درصد اصناف زنجانی محدودیت‌های کرونایی را داوطلبانه رعایت کردند


85 درصد اصناف زنجانی محدودیت‌های کرونایی را داوطلبانه رعایت کردند

زنجان - ایرنا - رییس اتاق اصناف استان زنجان گفت: از ابتدای آذرماه جاری با اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرهای با وضعیت قرمز،بیش از 85 درصد اصناف این استان نیز داوطلبانه موارد را رعایت کردند.

سیدمحمود موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همکاری اصناف را بسیار خوب و فراتر از انتظار مسوولان عنوان کرد و افزود: تخلف شمار اندکی از اصناف که جان خود و دیگران را با تهدید جدی مواجه می کنند، به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.

وی یادآورشد: واحدهای صنفی سوء استفاده کنندگان از شرایط موجود پلمب خواهد شد و حتی پس از سپری شدن دوره محدودیت ها نیز به آنها اجازه فعالیت داده نخواهد شد.

موسوی گفت: برای کنترل واحدهای مختلف و مدیریت لازم در اجرای محدودیت های کرونایی، تیم های متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، واحدهای بازرسی اتاق اصناف و اداره اماکن به صورت محسوس و نامحسوس به واحدهای صنفی مختلف سرکشی می کنند.

وی تاکید کرد: به رغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی که کسبه نیز با آن مواجه هستند، این افراد با شعور بالا و درک موقعیت حساس کنونی هیچ مقاومتی نسبت به تعطیلی واحدهای خود نداشتند و مشارکت جدی در اجرای این طرح دارند.

موسوی با بیان اینکه هم استانی ها می توانند تخلفات در این زمینه را با شماره تلفن ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در میان بگذارند و یا به صورت حضوری به واحدهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد را اعلام کنند.

رییس اتاق اصناف استان زنجان گفت: بر اساس طرح اعمال محدودیت ها تا ۱۴ آذرماه تنها مشاغل ضروری و مورد نیاز روزانه عموم مردم اجازه فعالیت دارند و حتی برخی از این مشاغل اگر در داخل بازار سرپوشیده و پاساژها مستقر باشند نیز امکان فعالیت نخواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق