ساخت پل کاکارضا سلسله 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


ساخت پل کاکارضا سلسله 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: عملیات ساخت پل کاکارضا در شهرستان سلسله 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برای این سازه هزینه شده است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لرستان رضا خالقی اظهار داشت: هدف از احداث این پل با اعتبار مصوب ۹ میلیارد تومان، برقراری ارتباط محور الشتر به خرم‌آباد روی رودخانه کاکارضا است.

وی با اشاره به احداث این طرح بر اساس آیین نامه بارگذاری پل‌های ایران تصریح کرد: طول و عرض پل کاکارضا به ترتیب ۹۰ و ۱۲متر است که با سازه تیر پیش‌ساخته پیش‌تنیده و دال بتنی درجا، دارای سه دهانه ۳۰ متری و ۱۹ شمع به عمق ۱۵ متر است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: هم‌اکنون از مجموع ۱۸ تیر پیش‌تنیده ۱۰ تیر ساخته شده و ۲ تیر نیز در حال اجرا است که تا ۴۵ روز کاری آینده ۱۸ تیر یادشده برای نصب روی عرشه آماده خواهد شد.

خالقی گفت: پل تازه تاسیس کاکارضا تنها ۲ سال پس از بهره برداری در سیل ۹۸ تخریب شد و اکنون با توجه به فصل بارش، احتمال بارندگی های شدید و پرآبی رودخانه، کار احداث این سازه از کف رودخانه تمام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا