کمک سرانه معیشتی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قزوین تعلق می‌گیرد


کمک سرانه معیشتی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قزوین تعلق می‌گیرد

قزوین - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کمک سرانه معیشتی 100 هزار تومانی دولت به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان که عضو صندوق اعتباری هنر باشند، تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، محمد حسین اسماعیلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: در راستای تصمیمات دولت برای کمک بلاعوض به افراد و گروه‌های شغلی آسیب دیده از کرونا در چهارماه پایانی سال و در شرایط جدید محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ابلاغی، مقرر شد این کمک معیشتی به یک سوم جامعه که معمولا درآمد ثابتی ندارند و آسیب بیشتری دیده‌اند، پرداخت شود.
اسماعیلی ادامه داد: با پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مکاتبه با نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و دستور آنی ایشان مقرر شد که اعضای صندوق هنر نیز از این کمک مستمری بهره‌مند گردند.
وی افزود: تمامی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه که عضو صندوق هنر هستند در این مرحله یارانه را دریافت خواهند کرد البته این یارانه ربطی به مبلغی که از طریق هنرکارت به حساب اعضای صندوق واریز شد، ندارد.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: این یارانه به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان است یعنی یک خانواده چهار نفری ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند که روش دریافت آن از سوی مسوولان مربوط و دستگاه‌های ذیربط اطلاع‌رسانی خواهد شد.
در استان قزوین حدود هزار و ۵۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عضو صندوق هنر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل