بیش از ٢٠ میلیارد ریال کالای احتکاری در شهرستان ری کشف شد


بیش از ٢٠ میلیارد ریال کالای احتکاری در شهرستان ری کشف شد

شهرری - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف سه هزار و ٥٢٠ کیلوگرم الکل ایزو پروپیل و ١٦ هزار عدد رنگ موی احتکاری به ارزش ٢٠ میلیارد و ٩٧٨ میلیون ریال از انبارهای این شهرستان خبر داد.

موسی احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کالاهای کشف شده از ٢ انبار مجزا از یکدیگر شناسایی و به جرم احتکار، اختفا و عدم ارائه در بازار ضبط شدند.

وی با بیان اینکه صاحبان کالاهای فوق برای ادامه روند رسیدگی به پرونده هایشان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: پرونده تشکیل شده برای سه هزار و ٥٢٠ کیلوگرم الکل ایزو پروپیل ۱۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال است.

احمدی ادامه داد: همچنین پرونده تشکیل شده برای ۱۶ هزار رنگ مو نیز به ارزش یک میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال می باشد که هر ۲ پرونده برای انجام روند قانونی به مراجع قضایی و اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارجاع داده شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، گفت: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اداره صمت شهرستان ری به همراه اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس